Thursday 18 July 2013

Uusia villapaitoja ja...

Kävin eilen pikaseen töitten jälkeen Mangossa kääntymässä kun huomasin että alennusprosentit olivat nousseet edellisestä käynnistä. Ajatuksena oli etsiä mekko huomista varten.. siitä sitten enemmän lauantaina kun ilta on takanapäin!
Yesterday I went to Mango. Just to have a look at the sale products, since there were more reductions in shop. The idea was to find a dress for tomorrow evening. More about it on Saturday when the evening is over!

Enhän mä tietenkään taaskaan lähtenyt tyhjin käsin Mangosta vaan mukaan lähti muutama villapaita. Ei niinkään talvea ajatellen, mä pidän mielelläni shortseja ja tommosia semi-paksuja paitoja päällä. En oikein osaa olla t-paidassa ja shortseissa. Tulee sellanen olo että ei olisi tarpeeksi vaatteita päällä.
I couldn't leave without buying something; I bought three pullovers. Not really meant for winter , I like to wear shorts with a pullover. I do not like to wear a t-shirt with shorts, I feel often somehow naked :D




Tuossa vasemmanpuoleisessa eniten miellytti kesäinen väri. Paidassa menee hopeanauha, en ole yleensä glitterin kaveri mutta tämä paita miellytti tosi paljon. Keskimmäinen on melko "ilmava" eli täynnä reikiä :D Mutta mukava tuokin. Perustummansininen villapaita lähti ihan sillä periaatteella mukaan kun se nyt sopii "kaiken kanssa".
The pullover on the left has a nice summery colour. There goes a silverthread through out the whole pullover. I'm not such a huge fan of glitter but I really likes this pullover. The middle one is "air conditioned", with that I mean it has a lot of holes. But I still like it, the striped go straight at the top and they are cross-striped at the bottom. The basic dark blue was bought with the idea "fits with many clothes".

Tässä näkyy villapaidan värit paremmin /Here you can see the colours better
Ostin myös perusmustan t-paidan ja tietenkin mekon. Mekosta en laita kuvaa vielä. Sen saatte nähdä sitten lauantaina. Perjantaina on date night! En malta odottaa että pääsen huomenna ajoissa töistä ja saan laittaa itseni nätiksi!
I also bought a basic black t-shirt and a dress. I won't be posting any pictures of the dress tonight. You can see it then on Saturday. Friday night is date night! I can hardly wait that I get to go home from work and make myself pretty for the evening!

Nyt toivotan kaikille hyvää yötä!

Now I'm gonna wish everybody a good night!!

No comments:

Post a Comment