Saturday 29 March 2014

Olisi kiva jos...

Näin tänään kivat kengät Zarassa. Valitettavasti korko oli vähän liian korkea ja 80€:n hinta ei ollut ihan mun mieleen.
I saw really pretty shoes at Zara today. Unfortunately the heels were a bit too high and the price (80€) too.



Pics from zara.com


Tästä syystä olisi kiva jos

... Zara ottaisi minuun tämän postauksen perusteella yhteyttä ja tarjoaisi minulle kyseiset kengät ilmaiseksi (koko 38 kiitos) jos kirjoitan kengistä blogissa

... Olisi myös kiva jos Fazer lähettäisi minulle ilmaiseksi Fazerin suklaata (erimakuisia suklaita saa lähettää, tykkään kaikista mauista). Mun vika suklaalevy loppui viikko sitten, ja olisi kiva kun kaapissa olisi suomalaista suklaata

... Suklaan takia Jenkki voisi lähettää mulle testattavaksi purukumia. En tykkää täällä myynnissä olevista purukumeista, ja tällä hetkellä laukusta löytyy vain perus-Jenkkipurkkaa.

This is why it would be nice

 ... when Zara would contact me due to this post and would send me the shoes for free (in size 38 please) to make an extra post about them.

... it would also be nice if the Finnish chocolate company Fazer could send me some chocolate. My last chocolate bar was eaten a week ago. It would be nice to have Finnish chocolate in the cupboard.

... due to the chocolate it would be cool if the Finnish chewing gum company "Jenkki" would send me a big package of chewing gums. I don't like the ones sold in Austria, so I always buy chewing gum when I'm in Finland. 


No comments:

Post a Comment